close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התקנת שיש: מה משפיע על המחיר הסופי?

מערכת שורשיא חשוון, תשפא29/10/2020

מתעניינים בשיש חדש למטבח? אין ספק שלסוג השיש והאיכות שלו יש חשיבות רבה בתהליך בחירת השיש, אך אנחנו יודעים שבסופו של יום הפרמטר הכי חשוב עבורכם הוא המחיר

תגיות:
צילום: freepik
במאמר הבא נסביר אילו פרמטרים משפיעים על העלות הסופית של העבודה וגם, איך נמנעים מהפתעות לא נעימות במחיר? כל התשובות לפניכם

סוג השיש
כיום השוק מציע מגוון רחב של סוגי שיש בעיצובים שונים, טקסטורות, גוונים וגימורים. ממש כמו כל מוצר אחר בשוק, גם בתחום הזה יש רמות שונות של קולקציות המוצעות ללקוחות במחירים שונים.

בין השאר, סוגי השיש נחלקים לשני סוגים עיקריים, סינטטי וטבעי, כאשר ברוב המקרים השיש הסינטטי זול יותר מהטבעי, אך תמיד יש יוצא מהכלל.

מידות השיש
למידות
צילום: freepik
במטבח שלכם יש השפעה ישירה על עלות העבודה הסופית. לדוגמה, במידה ועומק ארונות המטבח שלכם הוא סטנדרטי, חברת השיש למטבחים תתקין שיש ברוחב סטנדרטי של 65 ס"מ.

אולם במידה ויש לכם ארונות מטבח עמוקים יותר, הדבר יצריך הדבקה של יותר שיש, מה שישפיע על המחיר הסופי של העבודה.
בשורה התחתונה – ככל שהמתקין מנצל כמה שיותר לוחות שיש שלמים, כך הוא מאבד פחות חומר ומחיר העבודה יישאר בעינו ולהיפך. ככל שמתקין השיש יצטרך לבצע יותר חיתוכים ולבזבז חומר, כך עלות העבודה עשויה להתייקר.

גימורים
שיש זה לא הכל במטבח ואם לא תתקינו גימורים מתבקשים, הוא פשוט יאבד מהטאץ' הסופי שלו. לדוגמה, כשמתקינים שיש יש להתקין קנטים שתפקידם לתחום אותו. כל עוד הקנט הוא בעובי סטנדרטי של עד 4 ס"מ הכל בסדר, אך במידה ותרצו להתקין קנט עבה יותר תצטרכו לשלם אקסטרה.

גם הסוקלים, שתפקידם הוא לסגור את הרווח שבין ארונות המטבח לרצפה ומונעים כניסה של מים, מתומחרים בדרך כלל בנפרד. וכל זה עוד לפני שהזכרנו חיפוי שיש לקיר או אי למטבח.

בשורה התחתונה, דאגו שכל התוספות יופיעו בהצעת המחיר המקורית שאתם מקבלים על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות במהלך העבודה.

קומה
את לוחות השיש המתקין יצטרך העלות לדירה שלכם איך שהוא. אז אם יש לכם מעלית מסע בבניין, מה טוב. אך אם לוחות השיש לא נכנסים במעלית ולא מצליחים לעבור דרך חדר המדרגות, המתקינים יצטרכו להגיע עם מנוף לשם העלאת לוחות השיש לדירה, מה שכמובן ייקר את המחיר הסופי.

איך נמנעים מהפתעות?
לפני שאתם ממהרים לרכוש שיש על עיוור, דרשו מהחברה להגיע לבית שלכם לביקור מקדים. זה נכון שיש מחיר לכל סוג שיש, בין אם מדובר בשיש למטבח פנים או מחיר שיש למטבח חוץ.

אבל, וזה אבל גדול, רק באמצעות ביקור מקדים המתקין יוכל לבדוק מקרוב את מורכבות העבודה, לקחת מידות, לבדוק אילו תוספות אתם צריכים ולספק לכם הצעת מחיר מבוססת. כך אתם יכולים להזמין את השיש ולהיות רגועים שהמחיר לא יעלה בבית שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה